Araçlarda multimedya ekran cezasında yeni karar!
Araçlarda multimedya ekran cezasında yeni karar! Otomobillere sonradan eklenen multimedya ekrana ceza uygulaması ile ilgili İçişleri Bakanlığı son dakika...

Araçlara sonradan eklenen multimedya ekranlara para cezası uygulaması ile ilgili İçişleri Bakanlığı alınan yeni kararı açıkladı.
İçişleri Bakanlığı yaptığı duyuruda, multimedya ekran bulunan araçlarla ilgili uygulanacak para cezası yaptırımının durdurulduğunu duyurdu.
MULTİMEDYA EKRANLARA KESİLEN PARA CEZALARI İPTAL EDİLDİ
Bakanlık, araç sahiplerinin tepkisini çeken multimedya ekran cezasına ilişkin yayımladığı yeni açıklamada, multimedya ekrandan dolayı kesilen para cezalarının iptal edildiğini kaydetti.
İÇİŞLERİ BAKANLIĞINDAN MULTİMEDYA EKRAN İLE İLGİLİ YENİ AÇIKLAMA
İçişleri Bakanlığından multimedya ekran uygulaması ile ilgli yapılan açıklamada, "27 Şubat 2026 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren 7574 sayılı Karayolları Trafik Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun kapsamında multimedya ve görüntü cihazlarına ilişkin olarak sürücünün izleme ve kullanma alanı içinde kalan görüntü cihazlarını bulundurmak veya kullanmak fiiline yönelik düzenleme yapılmıştır. Düzenlemeye ilişkin konunun taraflarının da görüşleri alınarak trafik güvenlini etkilemeyecek şekilde, kanunun trafikte seyreden tüm araçlar bakımından tutarlı, açık, hakkaniyetli ve yeknesak biçimde uygulanabilmesini teminen gerekli yönetmelik düzenlemesi yapılıncaya kadar, anılan hükme ilişkin yaptırımların uygulanması durdurulmuştur. Bu kapsamda 27 Şubat 2026 tarihinden itibaren gerçekleşen cezai yaptırımların iptaline karar verilmiştir. Öte yandan araçlara sonradan ilave edilen müzik sistemlerine yönelik denetimler 1 Nisan'a kadar rehberlik ve bilgilendirme amacıyla gerçekleştirilecek, bu tarihten itibaren ise ilgili kanun kapsamında denetimlere devam edilecektir" denildi.
Yorumlar (0)
Bu içerik için henüz onaylanmış yorum yok.